Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Berry & Esther - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Berry & Esther - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!

Door: Berry en Esther

Blijf op de hoogte en volg Berry & Esther

19 Mei 2010 | Australië, Sydney

Eindelijk een foto update...
Liefs, Berry & Esther

• 19 Mei 2010 - 14:49

Jim:

Prachtig stukje fotografie weer hoor! Eindelijk krijg je een beetje gevoel bij de afmetingen! Keep up the good work maties!

• 24 Mei 2010 - 19:03

Mirjam:

Hallo Berry en Esther,

Jullie zullen wel goed moeten denken maar hier een bericht van je nicht Mirjam de Waard. Mijn pa en ma zijn hier op de koffie en toen zei mijn vader dat ik even jullie foto's moest bekijken! Het ziet er geweldig uit! Wat een avontuur zeg!! Vader Arie neemt hier regelmatig een kijkje. Je vader heeft het namelijk bij favorieten gezet! Hij heeft soms nog wel wat hulp nodig bij het bedienen van de computer! Hij is ook de jongste niet meer he! Hij wist namelijk niet dat je een bericht achter kon laten hier... Hij staat er nogal van te kijken dat jullie geen steigers gebruiken! Hij vraagt zich af of jullie die daar niet hebben... hahaha! Ik denk dat ie stiekem wel eens eenkijkje zou willen nemen! Zij jullie vader en moeder er al? Heel veel succes met de bouw! Lieve groet, Arie Lenie, Paul, Levi en Mirjam.

• 26 Mei 2010 - 08:58

Margriet:

Mooie foto's en wat een lekker weer overal!
    Het gaat nu echt snel met de bouw. Groetjes van margriet, marcel, maris en kleine Wisse

• 29 Mei 2010 - 15:04

Jan En Aly:

Wat een mooie foto's.We hebben ze net met ma (oma)
    bekeken.Geweldig dat we het zo kunnen volgen.
    Succes met de bouw verder.

Lieve groet Oma,Jan en Aly

• 01 Juni 2010 - 18:39

Annemieke Snel:

Hoi Berry en Esther,

Hier je nicht uit het Sliedrecht. Wat ontzettend leuk om de foto's te zien! Wát een werk en wát een belevenis! Geniet ervan!! We hopen dat jullie ook een fijne tijd hebben met Wim en Petra.

Gods zegen,
    Maurice en Annemieke Snel

• 11 Juni 2010 - 14:09

Gerard En Pieta:

Hoi allemaal. Volgens ons gaat de bouw erg goed. Berry we staan verbaast hoe je het allemaal voor elkaar krijgt. Laat Petra en Wim maar fijn meewerken des te sneller is het klaar. Groetjes en een dikke knuffel van uit Sliedrecht.

• 13 Juni 2010 - 16:39

Simon & Janneke:

Lieve Berry en Esther,
    Net al jullie foto's bekeken.Geweldig zeg hoe jullie alles opgebouwd hebben wat een prachtige foto's.Leuk om te zien en wat een werk ook het staalvlechten is in nederland heel byzonder wordt niet meer door de Nederlanders gedaan maar door de buitenlanders.Simon heeft hier goede kijk op en wie weet in de toekomst komen we het een keer bekijken.Veel plezier met je vader en moeder en zet ze maar lekker aan het werk hoor!!We mailen je nog wel een keer.Veel liefs, Simon en Janneke

• 09 Juli 2010 - 12:32

Jeanette (Amsterdam):

Dag Berry en Esther,
    We zijn nu in Amsterdam omdat ik pas jarig ben geweest. En weer begon mijn vader over jullie avontuur. Ja, ja, ik geloof dat Mirjam gelijk heb en dat hij graag wil kijken. We hebben veel respect voor jullie! Zijn je ouders nog bij jullie? Doe ze dan de hartelijke groeten. Hier gaat het prima. Vandaag een tropische dag.
    Groetjes van Jolanda, en dochter Sanne, Annelies en zoon Aron, Pa en Lenie en Jeanette.