Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berry & Esther - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Berry & Esther - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen

Door: Berry en Esther

Blijf op de hoogte en volg Berry & Esther

13 Juli 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Welkom op onze site! Op deze site zullen wij het komende jaar(?) onze ervaringen en belevenissen in vogelvlucht proberen weer te geven. Een erg leuke ‘digitale omgeving’ met ruimte voor een paar plaatjes...want zeggen die niet meer dan 1000 woorden?!

Nog 6 nachtjes ‘slapen’ en dan mogen we. Nu nog moeilijk voor te stellen met nog steeds een redelijke Things-to-do-lijst. Toch wordt al steeds duidelijker dat het dan echt bijna zo ver is.

Ons plan is vrij open en zeer flexibel maar zal in ieder geval in grote lijnen neerkomen op een ‘tussenstop’ van 2 maanden in Maleisië met aansluitend een vlucht naar Auckland in Nieuw-Zeeland. Daar houdt het ticket op (enkele reis) en begint een periode van reizen en werken als we òf iets leuks tegenkomen òf in geldnood terecht dreigen te komen. Na Nieuw-Zeeland hebben we Australië nog op ons lijstje staan, daarna moeten we opnieuw de balans maar weer eens opmaken.

Voorlopig zijn we nog ‘gewoon’aan het werk en kunnen we onze pijlen richten op ons vertrek a.s. maandag!

Om de contacten niet (helemaal) te laten verwateren zullen we regelmatig iets van ons laten ‘horen’ op deze website. Als je leuk vindt om ook uit de doeken te doen hoe de vlag er voor staat in Nederland kun je ons ook gewoon mailen op berryknoppert@yahoo.com (Berry) of amsterdamdownunder@yahoo.com (Esther)

Hele fijne zomer allemaal en tot mails!

Groeten uit Amsterdam,

Berry en Esther

• 14 Juli 2004 - 09:52

Johan En Peter:

kijk uit voor de boemerang,kangeroe in de buidel tasten , groetjes uit Zeeland

• 15 Juli 2004 - 16:56

Changfang Luo:

Hoi Berry en Esther,
    My best wishes for you.
    Have a wonderful trip.
    I am sure it's worthwhile doing it once in your life!

• 16 Juli 2004 - 07:59

Team Pijnacker:

Ber veel plezier en veel succes in het buitenlandse. Kijk uit voor krolse kangeroes and have fun. Groetjes uit Pijnacker!

• 16 Juli 2004 - 12:27

Edgar:

Berries veel succes met het plukken van de kiwi van de drie en je weet het: op ieder stikkertje even de groetjes vermelden. Veel succes en geniet ervan.

• 18 Juli 2004 - 18:15

Rixt:

erg leuk om op deze manier jullie een beetje te kunnen volgen. Veel plezier en doe voorzichtig!!

Tot horens

• 19 Juli 2004 - 18:54

W+p:

Erg leuk om ZO met jullie mee op reis te gaan.
    Heel veel reisplezier!!