We zijn er! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Berry & Esther - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Berry & Esther - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Berry en Esther

Blijf op de hoogte en volg Berry & Esther

20 Juli 2004 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een bewogen week, of eigenlijk bewogen weken, is het dan eindelijk zover! We zijn in Kuala Lumpur (KL) Een erg prettige vlucht achter de rug. Eindelijk weer eens tijd om urenlang alleen maar te zitten....matige films maar erg lekker te eten gekregen, en een leuke buurvrouw. Daarmee heb je de belangrijkste ingredienten van een goede vlucht wel gehad.

Wel bekaf aangekomen in het centrum van KL. Om een uur of 6.00 in de ochtend aangekomen (in Maleisie is het 6 uur later)en dan moet de dag nog beginnen! Na 5 uur slaap en een heerlijke wandeling naar de onvoorstelbaar hoge Petronas Twin Towers (451,9 m) hebben we het gevoel dat de reis kan beginnen! We zijn er weer!

Later meer!

• 21 Juli 2004 - 16:25

Rixt:

Ha die Ber en Esther,
    Ik dacht ik zal jullie site eens gaan bekijken in de hoop wat nieuws van jullie op te vangen. Maar ik ben niet zo heel erg computerminded dus het was even zoeken. De echte reis kan nu dus echt beginnen. Hou ons op de hoogte en ik ben trouwens wel erg benieuwd of deze berichtjes nu ook aankomen want zelf heb ik er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in maar nu is mijn vertrouwen in computers ook wel een beetje klein dus dat zal dan ook wel meespelen.

Geniet van alles en iedereen en tot later!

Liefs Rixt (en natuurlijk ook wel een beetje van Tijn)

• 21 Juli 2004 - 21:53

Cockie:

Fijn van jullie goed bericht te ontvangen. Fijn dat er weer zo'n bakbeest goed is geland, want dat blijf ik toch altijd iets wonderlijks vinden. Ja, wat kan ik al meer zeggen na zaterdag; we hopen dat jullie toch echt gaan uitrusten nu. Berrie, jou kennende is dat geen probleem. Laat je niet te vroeg wekken door Esther...
    Hier alles OK. Raar weer en een nog altijd draaiende kermis met holebihe--->vooral op maandag! Ook veel jodela-Hi...jodela-Ha...jodela-hoeoe.
    Teun ligt al te pitten en ik kruip er zo maar weer eens lekker bij.
    Geniet enorm, wij zullen jullie op de voet volgen.
    Echt gaaf zo'n site. Jullie mogen wel wat meer online zijn, ha ha.

Dikke x TeHa

• 22 Juli 2004 - 07:01

Nardi En Hans:

Wij volgen jullie reis met belangstelling.
    Wim mailt het door.
    Later meer.
    groetjes

• 22 Juli 2004 - 18:27

Teun:

Ja, de betere tijden zijn aangebroken. Even rust is jullie wel gegund, dus zullen we week 1 nog niet te veeleisend zijn over het fotomateriaal. Ik zal voorlopig maar even af zien van de optie \"geef berry en esther extra fotomateriaal cadeau\". Een beter optie was geweest \"geef berry en esther bakken vol met geld om ze wat langer te ontzien van enige vorm van arbeid\", een gemiste kans. Wel mooi hoor deze pagina. Een goed alternatief voor de benuitgewerktmaarstaindefile-call! ik lees meer!! groeten Teun