Morgen weer weg uit Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Berry & Esther - WaarBenJij.nu Morgen weer weg uit Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Berry & Esther - WaarBenJij.nu

Morgen weer weg uit Singapore!

Door: Berry en Esther

Blijf op de hoogte en volg Berry & Esther

26 Juli 2004 | Singapore, Singapore

We hebben niet stilgezeten...na KL hebben we ' je mag het niet missen' Melakka bezocht. Wat een saaie bedoeling was dat. Precies wat de (aziaatische) toeristen leuk vinden, je rond laten rijden in een Riksha en je vergapen aan de nederlandse 'architectuur' uit de tijd dat we hier nog wat te zeggen hadden. Nou da's niet helemaal waar wij voor gekomen zijn....helemaal uit holland om hier op het ' dorpsplein' naar een molen te gaan staren! Gelukkig mag je dan de volgende dag ook vertrekken. Even gesnuffeld aan de basics van een koude douche en een smoezelig hostel en gauw naar de luxe van....Singapore! Zo eenvoudig als dat gaat in ZO Azie stap je op de bus die je dan voor een habbekrats naar Singapore rijdt. Da's alleen wel een ander land. Gewoon door de douane dus. Met de bus betekent dat dat je lopend door een douanehal mag om in Singapore weer in te stappen. Nu wisten wij dat in Singapore de doodstraf staat op (onder andere) het smokkelen van drugs...we hebben onze tassen dan ook in de bus laten liggen bij het passeren van de grens. Vond de buschauffeur een minder goed idee....bleek in Singapore! Tja Singapore, soort Amsterdam maar ietwat groter!!!! Erg veel gezichten. vandaag naar het uiterste noorden van Singapore geweest om te moutenbiken op een eiland waar je vrijwel geen toerist tegenkwam...ongelooflijk contrast op 45 minuten van de stad! Morgen vliegen we naar borneo...Wat de Bobo's kunnen kunnen wij beter!

Update volgt!

  • 30 Juli 2004 - 10:24

    Bastiaan:

    ik lees dat het goed met julliegaat. mooet medio volgende week opstappen in gibraltar weet niet welke richting wij opgaan maar hou jullie op de hoogte. noorwegen was geweldig. leuke groep, mooi land en mooie tochten. toch nog maar een keer terug. jullie zullen wel lekker in de zon liggen en groot gelijk. succes bastiaan

  • 31 Juli 2004 - 19:37

    Iris (je Nichtje!):

    Hee Berry en Esther!

    Wat een leuk id om zo'n site te maken van jullie reis! Ik was um aan het zoeken want mijn vader zei dat jullie er een hadden. Maar ik zocht op barry.. en die zijn er veel op reis met een Ester. Maar ik ben goed terecht gekomen!
    Ik ben dit jaar op vakantie geweest naar griekenland. Niet naar zo'n 'zuip-eiland', maar heel cultureel naar de peloponessos. Was erg warm en veel oude stenen.
    Ik heb afgelopen jaar op het IVA gezeten in Driebergen. Dat is een hbo voor autobranche en management. Maar dit beviel al na 2 weken totaal niet, dus heb ik mijn jaar netjes afgerond, propedeuse gehaald en nu ga ik volgend jaar psychologie studeren aan de universiteit van Twente. Morgen ga ik weer aan mijn kamertje schilderen, die ik dus ook al heb!
    Het ga jullie goed en hopelijk tot spreeks!!
    Groetjes Iris! (irishpubby@hotmail.com)

  • 31 Juli 2004 - 22:50

    Han:

    Wat heerlijk dat je je dan niet druk hoeft te maken om een dag die niet helemaal naar wens is gegaan. Nog een jaar om die Hollandse molen te vergeten en voor een hoop moois te vervangen...
    Echt maf om jullie verhaal te lezen..alsof jullie nu over 4 weken weer terug zijn. Zo van pakken wat we pakken kunnen, de hele dag volgepland. Niets is minder waar....jullie staan nog maar aan het begin. Heel apart! Ad en Gerry zijn ook jullie kant op. Landen nu zo'n beetje in Vietnam. In Nederland is het ook fijn hoor! 30 Graden en dat blijft voorlopig zo. Wij gaan dinsdag lekker naar zee of richting Friesland met onze Siep. Geniet weer lekker, tot het volgende bericht. Kus Han

  • 01 Augustus 2004 - 19:03

    Teun:

    Ha die globetrotters,
    Zo dat gaat al goed. Wat een activiteit. Ik hoor het jullie nog zeggen, zwetend op de steiger, "de eerste weken kom ik m'n hangmat niet uit!" Toch hadden jullie de achterzijde van de flat, sorry..van het complex volgens mij ook nog weg even mee kunnen schilderen, wat een energie! Erg gaaf die foto's op deze site. Werkt het allemaal met de laptop? Ik heb inmiddels ook vakantie. Morgen wat spullen pakken en overmorgen op vakantie. Gr. Teun

  • 02 Augustus 2004 - 08:50

    W+p:

    Leuke foto's! Hebben er natuurlijk één afgedrukt.
    Wij zijn geregeld met ons padangetje weg van de snelweg.Benieuwd wat de betere Bobo's ons te vertellen hebben! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Op Walkabout.....

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2005

Laatste loodjes.....

16 Mei 2005

Bewogen tijden!!!

06 April 2005

Timmeren aan Sri Lanka...

22 Maart 2005

Meer Australie!

02 Februari 2005

Hard werken!!!
Berry & Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 133938

Voorgaande reizen:

02 September 2007 - 20 December 2008

Rondje Afrika...

19 Juli 2004 - 18 Juli 2005

Op Walkabout.....

04 Juni 1999 - 18 Oktober 1999

Snuffelen aan wereldreizen

09 Februari 2009 - 30 November -0001

Net even anders...

Landen bezocht: