Bruisend Borneo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Berry & Esther - WaarBenJij.nu Bruisend Borneo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Berry & Esther - WaarBenJij.nu

Bruisend Borneo

Door: Berry en Esther

Blijf op de hoogte en volg Berry & Esther

06 Augustus 2004 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Zoals aangekondigd vanuit Singapore zijn we op Borneo aangekomen en hebben er al weer een week opzitten op dit oostelijke deel van Maleisie.
Hebben als welkome afwisseling ten opzichte van de steden het binnenland opgezocht en dat is erg goed bevallen. Met een Express boot die het best te omschrijven is als een vliegtuig die bij de noodlanding in de rivier zijn vleugels is kwijtgeraakt en nu dienst doet als snelle (60km/h) bootverbinding met de binnenlanden.
Morgen met een veel te klein en oud vliegtuigje (18 pers.) richting het grensgebied met indonesie om de echte binnenlanden op te snuiven!
Later een betere update.....en foto's!

Nu afsluiten, nog 2 minuten de tijd!

Benieuwd naar de vakantieervaringen in Europa?!

Groet vanaf Borneo!

• 09 Augustus 2004 - 23:07

Kim:

Ha Berry en Esther,

We zijn Down Under, even een korte reactie, binnenkort meer!

Groeten,

Kim en Sanne

• 11 Augustus 2004 - 22:18

Arie De Kamelenvanger Van De Sinai Woestijn:

ET en Esther
    Wel gaaf zeg zon digitaal dagboek, veel eenvoudiger dan jullie vorige tripje en een "systeem-beheerder" die vergat verhalen door te mailen....

Maar ja, zoals jullie zien sta ik op het punt om een nieuwe woestijn te ontdekken en te kijken of de Sahara op de Sinai lijkt, morgen vliegen we last minute naar de rode zee om mijn 5 jaren plan duikbrevet af te ronden... Veel vakantieverhalen heb ik nog niet en ik ga jullie maar niet vervelen met verhalen over het schilderen van de gehele buitenboel en de woonkamer, die ellende zal ik jullie besparen... KEEP UP THE GOOD WORK

Arie en Marieke

• 11 Augustus 2004 - 22:21

Nog Eentje Van Arie:

Oh. ja helemaal vergeten te melden dat de foto's erg mooi zijn maar dat de hoeveelheid me een beetje tegenvalt....